ZENATSCHOOL

Onderwijs kan stressvol zijn. Voor zowel de leraren als de leerlingen. Om de stress te verlichten biedt MOVESATSCHOOL de perfecte zen workshops, dagprojecten en lessenseries zoals yoga, meditatie, ademhalingstechnieken, schoolverlichting en meer!

MOVESATSCHOOL focust zich op een gevoel van vrede, rust en geluk. Het heeft als doel de stress te verminderen, concentratie te verbeteren, zelfvertrouwen te verhogen en meer acceptatie voor de mensen en wereld om ons heen.

Yoga helpt kinderen om hun lichaam te leren kennen en te beheersen. Het helpt om spieren te versterken, de flexibiliteit te verbeteren en evenwicht te ontwikkelen. Door de toevoeging van ademtechnieken leren kinderen bewust te zijn van hun ademhaling en wat hier nog meer mee bereikt kan worden.

Schoolverlichting is een waardevolle toevoeging aan het onderwijs. Het laat kinderen kennismaken met de kracht van yoga, meditatie en mindfulness. Aan de hand van thema’s zoals natuur, groei, liefde, gevoelens en complimenten leren kinderen omgaan met hun innerlijke wereld.

Met workshops over ultieme ontspanning, een meditatie kettingen maken of helemaal opgaan in de natuur leren kinderen een plek te vinden waar alles goed is, in zichzelf.

Het draagt tevens ook bij aan positieve kijk op het leven. Wat willen we nog meer!