DANCEATSCHOOL

Dans is een manier van uiten die erg gewild is op het basisonderwijs.
Het kind ervaart hoe het is om te dansen voor publiek.
Het leert kijken naar zichzelf en de omgeving.
Dansen kan meer zelfvertrouwen geven en misschien wordt er wel een nieuw talent ontdekt! MOVESATSCHOOL biedt dansworkshops zoals: streetdance, kidsdance, afro dance, hiphop en zelfs de dansjes van Tiktok!
Dit alles kan ook samengesteld worden met de Dansdag van MOVESATSCHOOL of met een volledige lessenserie!

MOVESATSCHOOL zorgt ervoor dat alle workshops, lessenserie of dansdagen in een te gek thema jasje zitten. Denk bijvoorbeeld aan terug in de tijd, waar de danspassen van Michael Jackson, Grease en Rock en Roll de school overnemen!

Een dansdag is zoals de naam al zegt: Een dag vol met dans! Er worden groepen gemaakt met een eigen muziekgenre. De kinderen leren leuke en herkenbare bewegingen aan die een einddans vormen voor alle aanwezig ouders.

Meer info over een workshop?
Klik op de link!