FESTIVAL OP SCHOOL

MOVESATSCHOOL Festival op school is meer dan een dag vol plezier.
Het is een kans om nieuwe skills te leren, grenzen te verleggen en vriendschappen te versterken.

Wij komen naar jouw school met een spetterend festival dat de hele school in beweging brengt! Dit is geen gewone schooldag, maar een unieke beleving vol creatieve, sportieve en muzikale activiteiten die je niet snel zult vergeten.

Het schoolplein wordt omgetoverd tot een festivalterrein met diverse podia, kraampjes en vrolijke muziek. Waan je in echte festivalsfeer terwijl je je helemaal uitleeft tijdens de workshops. Of je nu van dansen houdt, de vetste beats wilt maken met bucketdrum, of je creatieve kant wilt uiten met graffiti, er is altijd een workshop die perfect bij je past. De workshops worden gegeven door onze enthousiaste docenten die jou zullen helpen om je talenten te ontwikkelen en nieuwe skills te leren.

Aanbod tijdens het festival op school:

• Spuit je eigen peace op een doek tijdens onze graffitiworkshop.
  • Maak een meesterwerk van spattende kleuren met verf smijten.
  • Ontwerp je eigen T-shirt of tas in onze ART studio.
  • Dans de sterren van de hemel tijdens onze dans workshop
  • Ervaar ritme tijdens de actieve bucketdrum workshop
  • Werk samen met je klasgenoten om te winnen in spannende sport- en spelactiviteiten.
  • Daag jezelf uit tijdens de workout bootcamp
  • Zing en dans op de muziek van onze DJ met het podium op wielen: Stage on Wheels

Hoe verloopt de dag

Tijdens het Festival op school hebben de kinderen de vrijheid om te gaan en staan waar ze willen. Ze kunnen op eigen tempo de verschillende activiteiten ontdekken en meedoen waar ze zin in hebben. Zo kan iedereen op zijn of haar eigen manier van deze feestelijke dag genieten.

Liever wat hou vast? Dan kun je gebruik maken van de stempelkaart. De leerlingen schrijven zich van te voren in voor workshops naar keuze. Met de stempel kaart kun de leerlingen de gekozen workshops volgen en zo veel mogelijk stempels op volgorde verzamelen.

Waar je ook voor kiest, één ding is zeker: het Festival op School belooft een onvergetelijk dag te worden!

Eindfeest

De dag wordt afgesloten met een te gek eindfeest waar iedereen samen kan dansen en zingen.
Eventuele workshops kunnen hier nog een keer gedemonstreerd worden, zodat iedereen kan zien wat er allemaal geleerd is.