LIPDUP

DANCE AT SCHOOL
De coolste dag van het jaar: Een Lipdub met de hele school!

Opbouw van de dag
Ben jij klaar voor een onvergetelijke ervaring? Beleef de coolste dag van het jaar met een te gekke Lipdub samen met de hele school! Zing je favoriete hits, dans de sterren van de hemel, knutsel de meest creatieve decors en kostuums en acteer alsof je leven ervan afhangt!

Het maken van een Lipdub beloofd een dag vol plezier. Je leert hoe je verschillende disciplines combineert en samenwerkt met je klasgenoten om een spectaculair eindresultaat te creëren. We maken een rooster op maat, zodat alle klassen een moment in de spotlight hebben. Elke klas krijgt een eigen aandeel in de Lipdub. Het mooiste van Lipdub is namelijk dat iedereen mee doet en een eigen bijdragen levert! Onze ervaren docenten staat voor je klaar!

Lipdub is meer dan een project, het is een onvergetelijke ervaring waar je enorm veel leert. Het is een dag vol creativiteit, samenwerking en plezier!

Groep 1 t/m 8
Peuters van de kinderopvang.

Een hele schooldag.

Bij voorkeur meerdere ruimtes in school, klaslokalen, kantoorruimtes, keuken, schoolplein.

De kosten hangen af van het aantal klassen.

• Van begin tot eind maken de leerlingen het project mee
  • De hele school werkt samen
  • De leerlingen ervaren hoe het is om te dansen voor publiek
  • De leerlingen leren zichzelf te uiten