LIPDUP

DANCE AT SCHOOL

Opbouw van de dag
Er wordt een rooster gemaakt naar aanleiding van de wensen van de school. Het is de bedoeling dat elke klas een aandeel krijgt in de lipdup en werkt aan dans, theater, expressie, decorbouw of bezig is met het ontwerpen van kostuums.
Tijdens deze activiteiten is er toezicht van de eigen leerkracht. MOVESATSCHOOL treft alle voorbereiding van de activiteiten. Tijdens de danslessen zal er een gediplomeerd dansdocent aanwezig zijn.

Groep 1 t/m 8
Peuters van de kinderopvang.

Een hele schooldag.

Benodigdheden en locatie
Meerdere ruimtes in school, alle lokalen, kantoorruimtes, keuken en het plein.

De kosten hangen af van het aantal klassen.

Tijdens het project ervaren de leerlingen hoe de verschillende activiteiten samen tot een bruisend eindproduct komen: de lipdup.
Alle leerlingen kunnen deelnemen aan deze bijzondere schooldag omdat er veel verschillende vaardigheden nodig zijn om deze dag tot een daverend succes te maken.