DAG PROJECTEN

Een dag vol met energieke workshops, de school ademt creatieve vibes.
Cultuurdag organiseren? Wij denken graag met je mee en werken samen naar een fantastische projectdag.
Organiseer je een schoolfeestdag, vieren jullie de opening van een nieuw schoolgebouw of een fusie, juffen en meesters dag?

Wij verzorgen ook complete dagen:
De DJ opent ‘s ochtend energiek een prachtige dag vol activiteiten.
De leerlingen volgen diverse workshops; dans, graffiti, bucket-drum, cartoon, decorbouwen, licht en geluid en sluiten de dag af met een ijsje en een danspresentatie voor alle ouders.

DANSDAG FUNDAG!

Een dag vol muziek, dans en gezelligheid in en om school.
Samen met de hele school in
1 dag een dansvoorstelling maken waar bij plezier op de eerste plaats staat.

CREATIEVE EXPLOSIE

Een explosie van creatieve en sportieve workshops.
De leerlingen kunnen zelf workshops kiezen of de school maakt een keuze uit ons ruime aanbod voor een te gekke dag.

REIS ROND DE WERELD

Werken naar een voorstelling met het thema: de wereld rond. Een hele dag gevuld met dans en momenten waar je aan decor of kostuums werkt. Een verhaal over de wereld rond dat echt tot leven komt. Ga je mee op reis?

MUZIEKDAG

Muzikale opening op het schoolplein.
Diverse workshops, leerlingen maken kennis met verschillende vormen van muziek en presenteren dit aan alle ouders.

DANSTIJDMACHINE

De hele school gaat terug in de tijd, langs de verschillende muzikale en dansante high-lights van de afgelopen eeuw en misschien nog wel veel verder terug.

LIPDUP

Samen met de leerlingen en leerkrachten, in één dag, een gave Lipdub maken met een thema naar keuze.
Een dag vol spektakel waarin dans, theater, expressie en creativiteit centraal staan met een bruisend  eindresultaat dat wordt opgenomen als videoclip.

SCHOOLFEEST

Het is feest op school.
De leerlingen volgen diverse workshops in een circuitvorm. Maken kennis met verschillende disciplines. De dag word afgesloten met een presentatie van een de workshops een DJ eindigt met een feestje!

COLORDAY

De school schittert vol van de vrolijke kleuren.