AANBOD VOOR BSO EN KINDEROPVANG

Leuke activiteiten voor de Kinderopvang!
Wij verzorgen graag creatieve en sportieve workshops - lessenserie - verlengde schooldag activiteit
- vakantie activiteit - openingsfeest - inval pedagogisch medewerker structureel of incidenteel.

Zie ons aanbod van te gekke workshops en activiteiten voor jouw organisatie.

Vakantie aanbod BSO/Kinderopvang

De leukste vakantie activiteiten boek je bij ons!
De zomer staat voor de deur, de kids hebben er zin in. Wij ook!
Kies een workshop, wij maken deze graag passend bij jullie thema.

On Tour
Langs verschillende locaties!

Een dans/sport/yoga docent rijdt langs verschillende BSO locaties
De aanwezige kinderen worden verdeelt in 2 leeftijdscategorieën, 4 jaar en 7+
Wanneer de samenstelling op een locatie anders is en het net wat beter uitkomt om de verdeling anders te maken dan kan de vakdocent daar op locatie in mee schakelen.
De MAS docent kan op deze manier op 1 dag langs meerdere locaties van de organisatie.
Samen kijken wij graag naar een praktische en logisch geografische indeling.
Wij zorgen voor alle materialen.

Dagprogramma
Een dag vol met workshops!

Een dag vol met leuke workshops, in een thema, door jullie gekozen of door ons geadviseerd.
Sportdag, Muziekdag, dansdag, artdag, of een leuke combinatie van verschillende disciplines. Aan het einde van de dag een presentatie voor ouders behoort ook tot de opties.

Een van de voordelen van een dagproject is de inkoop van meerdere workshops.
Inclusief alle materialen.

Combideal!
Leuke workshop en extra handen!

De workshopleider kan intallig mee gerekend worden, workshop en de overige tijd PM ondersteuning!
Zo kun je als organisatie zeker zijn dat jouw bezetting goed zit.

4 DANSLESSEN

4 opeenvolgende weken dansles door een professionele dansdocent die met de kinderen toffe dansjes voorbereid met als doel een presentatie voor de ouders.

4 SPORT&SPEL LESSEN

Lekker actief bezig zijn met diverse attributen waarbij de kinderen veel plezier beleven en hun energie kwijt kunnen. De sport&spel coach enthousiasmeert alle kids.

4 YOGA LESSEN

In alle drukte van de dag brengt yoga op een speelse wijze wat meer balans. Het helpt kinderen zich te ontspannen, te concentreren en hun grenzen te leren kennen.

4 MUZIEK LESSEN

4 weken muziekles o.l.v. van een muziekdocen. We werken naar een mini optreden voor de ouders.

Wil je ontzorgd worden door de organisatie
van een activiteit of event uit handen te geven?

Heb je als organisatie alle kinderen op een locatie en wil je totaal ontzorgt worden, dan kunnen wij dit overnemen. Kies je workshop en we denken mee over de precieze invulling ervan. We zijn flexibel en barsten van de goede tips en ideeën.  De workshop op 1 locatie of gecombineerd op meerdere locaties.
Wij denken graag met je mee.

Zo kan een vakantieplanning eruit zien:
Maandag komt er een dans docent, de kinderen leren de tofste dansjes aan in een gekozen thema.
Dinsdag sport & spel/kidsbootcamp o.l.v. een enthousiastmerende sportinstructeur.
Donderdag worden er buckets met drukstokken neergezet, de workshop bucket drum zorgt voor heel veel energie.
Vanzelfsprekend kunnen de ouders uitgenodigd worden zodat zij ervaren waar de kinderen de hele dag mee bezig zijn geweest. Ook is dit op te schalen naar een weekproject met een grande final voor ouders.