SPORTDAG!

SPORT AT SCHOOL

MAS ontzorgt jouw school met een onvergetelijke sportdag!

Maak je klaar voor een onvergetelijke dag vol sport, spel en plezier! We organiseren een spetterende sportdag boordevol leuke activiteiten voor groep 1 t/m groep 8. De energieke DJ/presentator zorgt voor de perfecte sfeer en de nodige opwarming met swingende muziek. Dans mee en laat je meeslepen door de beats tijdens deze sportieve uitdaging.

Geen gedoe met planning en organisatie, want wij regelen alles voor jullie sportdag! Wij nemen alle zorgen uit handen, zodat jullie je volledig kunnen focussen op het plezier van de leerlingen. Van A tot Z, van de DJ tot uitreikingen, wij zorgen voor een complete sportdag die iedereen bijblijft.

Ons ervaren team zorgt voor een gevarieerd programma met leuke activiteiten voor alle leeftijden en niveaus. Bubbel voetbal, meerkamp, verenigingssporten, dans, discgolf, diverse sporten, teambuildingopdrachten en meer!

Maar dat is nog niet alles! De dag wordt afgesloten met een spectaculaire einddansshow, waar alle leerlingen hun moves kunnen tonen aan de trotse ouders. Muziek, plezier en beweging: de perfecte ingrediƫnten voor een onvergetelijke sportdag!

Een complete verzorgde dag met veel muziek, plezier en beweging!

Met ons ben je verzekerd van:

• Een compleet verzorgde sportdag: van materiaal tot muziek, we regelen alles.
  • Een gevarieerd programma: voor jong en oud, met leuke activiteiten voor alle niveaus.
  • Een ervaren team: dat zorgt voor een vlotte organisatie en een onvergetelijke dag.
  • Plezier voor iedereen: we zorgen voor een sportieve en gezellige sfeer waar iedereen zich thuis voelt en mag zijn wie die wilt zijn

Dus laat MAS de organisatie van jullie sportdag uit handen nemen en geniet van een onvergetelijke dag vol sport, spel en plezier! Neem contact met ons op voor meer informatie