WORKSHOPS BASISSCHOOL

Zoek je een leuke activiteit voor een projectdag, sportdag, of andere gelegenheid?
Zoek jij energieke of creatieve workshops voor jouw school?

Van diverse dansworkshops tot graffiti, van bucket drum tot yoga en van kidsbootcamp tot cartoon.
Boek een workshop.

BUCKET DRUM

Een ritmische en vol energieke workshop!
Deze ervaring wil je op school voor iedere groep!

STREETDANCE

Een stoere en vlotte workshop.
Muziek van deze tijd. Zeer geschikt voor een laagdrempelige workshop.

GRAFFITI

Tijdens de graffiti workshop leer jij de ins- en outs over het graffiti spuiten.
De leerlingen gaan met een eigen gemaakt kunstwerk naar huis.

YOGA

In alle drukte van de dag brengt yoga op een speelse wijze wat meer balans. Het helpt kinderen zich makkelijker te ontspannen, zich beter te concentreren en hun grenzen te verkennen.

CARTOON

Leer een toffe cartoon maken!

KIDSDANCE

Een leuke dansworkshop gericht op het jonge kind en volledig in de belevingswereld, muziekkeuze, en dansbewegingen van de leerling.

HIPHOP

Hiphop is een cultuur. Tijdens een dansworkshop Hiphop leer je stoere bewegingen bij de teksten van deze muziek.

KIDSBOOTCAMP

Lekker sportief bezig zijn op het plein of het grasveld.  Samenwerken, teambuilding staat centraal!
De Bootcamp coacht én enthousiasmeert.

SPORT&SPEL

Energie opdoen door lekker actief bezig te zijn met diverse sport- en spel activiteiten als behendigheidsspelletjes, tikspelletjes, balspelletjes.

AFRODANCE

Maak kennis met deze specifieke dansstijl. De bewegingen komen zoals de naam al zegt, uit Afrika. De pasjes zijn makkelijk aan te leren en uit te voeren.

BOOMWHACKERS

Energieke klanken in de klas.

TIKTOK

Samen dansen we bekende TikTok hits na en maken we zelf coole moves op populaire muziek en plaatsen dit eventueel online. (alleen in overleg en AVG proof).

MOZAIEK

Maak een prachtig mozaiek werk met de hele klas in een thema.

ZANG

Leer de prachtigste canons zingen met de hele klas.

MUZIEK

Maak kennis met de leukste instrumenten en leer er een liedje op spelen.

DJ

Leer de tofste beats te mixen!

SCHOOLLIED

Een eigen lied voor school of de opvangorganisatie. Optie met een dans of zelfs een videoclip.

RAP

De leerlingen maken een eigen rap.

SING-SONGWRITING

Hoe schrijf je een liedje?
Uitleg over opbouw van een nummer, rijmen en met elkaar zingen.

MUSICAL

De leerlingen gaan aan de slag met de disciplines binnen de musical: theater-zang-dans.