DANSDAG FUNDAG!

DANCE AT SCHOOL

Opbouw van de dag

Feest op school met DANSDAG FUNDAG!

Jubileum, een leerkracht die met pensioen gaat, of alle juffen en meesters in het zonnetje zetten? DANSDAG FUNDAG is het perfecte concept voor elk schoolfeest!

Tijdens de dansworkshop leren de kinderen een leuke dans, die ze aan het einde van de dag samen met de enthousiaste dansdocent opvoeren voor alle ouders. De muziekgenres worden afgestemd op de doelgroep, waardoor alle kinderen kunnen genieten van de dansworkshops. De bewegingen zijn leuk, makkelijk te volgen en zorgen voor een gegarandeerd succes! De afsluiting wordt op een energieke en ontspannen manier aan elkaar gepraat en tijdens de finaledans regent het confetti (milieuvriendelijk).

We werken samen om met de school om een rooster te maken dat perfect aansluit bij de wensen. De dansworkshops kunnen per groep, per twee groepen of per bouw gegeven worden. Wij werken op maat!

Tip: Extra feestelijk met DJ!
Ontvang de leerlingen op het schoolplein onder leiding van een DJ.

De DJ verwelkomt de kinderen, nodigt de ouders uit voor de afsluiting, praat samen met de directeur/leerkracht de dag aan elkaar, zingt voor de jarige en stelt de dansdocenten voor.  Kortom, het perfecte plaatje voor jouw feest!

- Groep 1 t/m 8
- Peuters
- Kinderopvang

Een hele schooldag of verdeeld over meerdere dagen.

Bij voorkeur een speellokaal of gymzaal. Een ruim lokaal wat vrij gemaakt kan worden is een optie. Wij zorgen voor het geluidsapparatuur voor de workshops en de afsluiting.
Voor de afsluiting hebben wij een groot doek die fungeert als achtergrond.

De kosten hangen af van het aantal klassen.

Aan het einde van het dansproject hebben de leerlingen van de bassischool;

• Ervaren hoe het is om te dansen voor publiek
  • Ervaren hoe het is om te kijken naar anderen en hiervan te leren
  • Geleerd hoe je verschillende disciplines samen kan voegen in dans
  • Zelfvertrouwen kunnen opbouwen

Tijden de danslessen van het project op de basisschool gaan de leerlingen;

• Leren samenwerken
  • Leren inbreng te geven aan de dans
  • Leren hoe je danspassen kan onthouden
  • Ervaren hoe het ritme van de muziek is