SPORTDOCENT VACATURE

Enthousiaste sportinstructeur/-docent gezocht

Heb jij een Sport & Bewegen opleiding afgerond of ben je (bijna) klaar met je ALO-opleiding? Barst je van de energie om kinderen te inspireren met sport en spel? Lijkt het jou tof om op BSO’s en basisscholen aan de slag te gaan, en kinderen van 4 tot 12 jaar enthousiast te maken voor bewegen? Weet jij van gymlessen op school of sportieve activiteiten op de BSO altijd een feestje te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bij MOVESATSCHOOL, dé creatieve aanbieder voor het (speciaal) basisonderwijs, kinderopvang en de BSO, werk je binnen een dynamische organisatie die creativiteit en beweging in de klas brengt. We werken met zes verschillende disciplines, wat een grote variatie aan onderwerpen en activiteiten biedt. Dit geeft ons de flexibiliteit om workshops, dagprojecten en lessenseries op maat samen te stellen die perfect aansluiten bij de interesses en behoeften van kinderen van 2 tot 12 jaar.

Wat ga je doen?

Als sportinstructeur ben jij het brein achter de activiteiten op verschillende basisscholen en BSO-locaties. Je organiseert + begeleidt sportieve en uitdagende activiteiten voor kinderen, variërend van voetbaltoernooitjes en estafettes tot creatieve bewegingsspellen.

Daarnaast is er de mogelijkheid om als gymdocent aan de slag te gaan. Je geeft afwisselende gymlessen aan basisschoolleerlingen, waarbij je hun motorische ontwikkeling stimuleert en ze enthousiasmeert voor sport en bewegen. Je krijgt de vrijheid om je eigen activiteitenprogramma's en lessenseries samen te stellen, waardoor je jouw creativiteit en passie voor sport volledig kunt inzetten, zowel op de BSO als in de schoolomgeving.

Naast je rol als sportinstructeur/-docent ben je ook multi-inzetbaar! Zo kun je betrokken worden bij projectdagen, sportdagen, workshops en evenementen. Of het nu gaat om een sportieve workshop of een complete dag vol activiteiten, jij staat klaar om overal je steentje bij te dragen en de kinderen te enthousiasmeren.

Wie zoeken wij?

• Iemand met een (bijna) afgeronde opleiding Sport & Bewegen/ ALO of vergelijkbare achtergrond;
  • Een enthousiast, energiek en inspirerend persoon met een passie voor sport en lesgeven die leerlingen weet te motiveren;
  • Iemand die zelfstandig kan werken, maar ook goed in teamverband functioneert;
  • Iemand die van afwisseling houdt en graag op verschillende locaties werkt.

Interesse?

Ben jij die enthousiaste en sportinstructeur/-docent die wij zoeken? Stuur je CV en een leuke mail naar info@movesatschool.nl en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in team MAS!

Wat wij bieden

• Een inspirerende werkomgeving waar je je passie voor sport kunt delen met kinderen;
  • De mogelijkheid om ervaring op te doen in het lesgeven op verschillende basisscholen/ BSO’s;
  • De ruimte om je eigen sportactiviteiten te ontwerpen en uit te voeren
  • Een fijne werksfeer met betrokken collega's;
  • Flexibiliteit in werktijden en locaties;
  • Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen de organisatie.

Waar wij voor staan

• Plezier staat voorop
  • Flexibiliteit
  • Creativiteit
  • Openheid
  • Beweging van het kind

Wat wij zoeken

• Iemand met een (bijna) afgeronde opleiding met vergelijkbare achtergrond voor de openstaande functies;
  • Een enthousiast, energiek en inspirerend persoon met een passie voor creativiteit, dans, muziek, sport, yoga of voeding en lessen kan geven die leerlingen motiveren;
  • Iemand die zelfstandig kan werken, maar ook goed in teamverband functioneert;
  • Iemand die van afwisseling houdt en graag op verschillende locaties werkt. Geen dag is hetzelfde!