LESSENSERIE

Naast de projecten die je van ons gewend bent bieden wij ook lessenseries aan zodat wij gedurende een langere periode bij jou op school aan de slag gaan.
Structureel een vakdocent op school? Enkele weken, maanden, een half jaar of zelfs een heel schooljaar?

Talentmiddagen, cultuur projecten, alles is mogelijk.
Zijn er NPO-gelden of andere potjes beschikbaar op jouw school? Zet ze dan nu functioneel in!

LESSENSERIE DANS

Een lessenserie waarin dans centraal staat. Op muziek bewegend leren.
Een dansante vorm geven aan de thema’s waarin de leerkracht in de klas mee werkt.

LESSENSERIE CARTOON

Individuele ontwikkeling en groepsdynamiek versterken. Perfecte activiteit voor groepsprocessen.

LESSENSERIE KINDERYOGA

In alle drukte van de dag brengt yoga op een speelse wijze wat meer balans. Het helpt kinderen zich te ontspannen, te concentreren en hun grenzen te leren kennen.

LESSENSERIE SPORT&SPEL

Een extra beweeg moment in de week. In de gymzaal of buiten op het schoolplein of het grasveld werken aan motoriek en groepsproces.