INVAL:
EEN CREATIEVE VAKDOCENT OP SCHOOL!

Uitval van een leerkracht, personeelstekort?

Ruimte creëren voor de leerkracht zodat hij/zij tijd heeft voor andere zaken, even op adem komen, achterstallige werkzaamheden kan oppakken.

Wil je voorkomen dat je klassen naar huis moet sturen omdat je geen leerkracht voor de groep beschikbaar hebt?
Maak dan gebruik van onze invalpool.

MOVESATSCHOOL zet bevoegde creatieve vakdocenten in als opvulling van uitgevallen uren op basisscholen.
Eventueel kunnen wij ook aanbod verzorgen voor bredeschool.

Wij verzorgen creatieve lessen op het moment dat een vaste leerkracht afwezig is.
Door de inzet van een creatieve vakdocent  hoeven de klassen niet naar huis gestuurd te worden en behoud je een waardevolle lesdag.

Wil je meer informatie of een kennismakingsgesprek om van een van onze docenten uit de creatieve invalpool gebruik te maken?
Vul het contactformulier in en wij nemen binnen 48 uur telefonisch contact met jou op.  Wij bespreken graag de mogelijkheden.

Let op: om van de inval dienstverlening gebruik te kunnen maken dient er een samenwerkingscontract getekend te worden.

VAKDOCENT DANS

Leuke afwisseling tussen actief bewegen, dansworkshops, opdrachten, uitleg over de geschiedenis van verschillende dansstijlen.

GYMDOCENT

Een gymdocent op school.

CREATIEF MET PLASTIC

Hoe wordt plastic gemaakt?
Maak van je plastic afval een kleurrijk kunstwerk.

WERELDWIJS

Vandaag staat de wereld in het teken.
Wat is de wereld?
Van wie is de wereld? De mensen op de wereld. De dieren, de natuur....